BILSTEIN Clubsport

 

846fa6beb8

 

Najwyższej klasy zwieszenie gwintowane BILSTEIN Clubsport posiada certyfikat urzędu TÜV dopuszczający do ruchu drogowego i zostało skonstruowane z myślą o bezkompromisowym wykorzystaniu w sporcie motorowym. Zawieszenie łączy sprawdzoną technologię jednorurowych amortyzatorów gazowych BILSTEIN z najwyższymi wymaganiami stawianymi przez motorsport.  

Podwójny system regulacji ze zintegrowanym zbiorniczkiem wyrównawczym zapewnia niższą masę, co daje wyraźną przewagę nad stosowanymi powszechnie w sportach motorowych rozwiązaniami z osobnym zbiorniczkiem wyrównawczym. Przy pomocy dwóch aluminiowych pokręteł można w samochodzie zmienić siłę dobicia i odbicia niezależnie od siebie. W obu przypadkach 10-stopniowa wyraźna skala (podczas zmiany czuć wyraźne kliknięcia) umożliwiają szybką zmianę nastawów w każdym czasie.

Wszystkie stopnie dają wyraźnie inne odczucia podczas jazdy i nie są tylko teorią. W kombinacji z dołączonymi do zestawu poduszkami amortyzatora „Uniball“ zmieniając kąt pochylenia koła i wybierając jeden ze 100 dostępnych nastawów można łatwo dopasować ustawienie zawieszenia do rodzaju drogi, warunków pogodowych, rodzaju opon oraz stylu jazdy kierowcy.

Główne zalety produktu:

  • 100 możliwych, wybieranych ręcznie ustawień, które wyraźnie różnią się od siebie
  • Pokrętła z bardzo dobrze widoczną i intuicyjną skalą od 1 (miękkie nastawy) do 10 (twarde nastawy)
  • Wyraźne "kliknięcia" przy zmianie ustawień oraz wyraźne rozróżnienie kolorystyczne – czerwone pokrętło do regulacji siły odbicia, niebieskie do regulacji siły dobicia
  • Łatwa zmiana ustawień na założonym zawieszeniu, bez konieczności używania dodatkowych narzędzi
  • Regulacja kąta pochylenia kół przy pomocy łożysk poduszki amortyzatora typu „Uniball“
  • Dzięki zintegrowanemu zbiorniczkowi wyrównawczemu obniżenie wagi oraz  bardziej zwarta budowa
  • Wysokiej jakości sprężyny sportowe z wytrzymałego materiału
  • Łoże sprężyny i nakrętka kontrująca wykonane ze specjalnego stopu aluminium
  • Aluminiowe łożyska poduszki amortyzatora typu „Uniball”
  • Aluminiowe pokrętła nastawu
  • Technologia jednorurowych amortyzatorów BILSTEIN „Made in Germany” rodem z torów wyścigowych
  • Podwójny system regulacji: niezależna zmiana siły tłumienia podczas obicia i odbicia amortyzatora
  • Zabezpieczenie powierzchni technologią Triple-C-Technology® gwarantujące wysoką odporność na korozję
  • Doskonała baza pod dalsze dostosowanie pojazdu do sportu motorowego

 

 

Korzystanie ze strony oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, niektóre mogą być już zapisane w przeglądarce. Więcej informacji można znaleźć w polityce prywatności.